4 feb. 2011

*Morrn morrn..

.
Igår jobbade jag, så det blev inget bloggande. Eftersom Lilja sov på dagis så for jag o älskling och såg film hos en kompis. Det händer inte ofta kan jag lova. Det blev en favorit i repris, "Grown ups" så jäkla kul!

Min plan för helgen var att parta på lördag, men istället blir det jobb inatt och imorgon natt. det blir ju bättre det, tjäna pengar istället för att slösa. Eftersom Larne jobbar dag i helgen så ska Lilja till "nattis" imorgon också. Det kommer hon att tycka om. Annars är hon ju van att bara sova där, men nu blir det en dagstur istället. Då hinner hon lära känna gänget där bättre också. Perfekt!

Igår var illamåendet under rätt bra kontroll, inte alls farligt. Idag då? Redan nu känner jag halsbrännan och illamåendet när jag rör på mig, så jag måste nog försöka fara förbi apoteket då det har en tendens att bli värre på nätterna. Ska jag nu vara vaken 2 nätter irad så kan det ju behövas!

Nu ska vi försöka planera dagen. Stora älskling jobbar hela dagen, så vi får roa oss själva.
Jag frågade lillan vad hon vill hitta på, svaret jag fick var att äta smörgås... Det kan ju bli en fartfylld dag!

Toodles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar