26 feb. 2011

*Lördag hela dagen..

.
Ja jag vet ju att jag lovat er video+bild. Men jag har helt enkelt inte hunnit.
Nä, nu ljög jag. Jag ids fasen inte. Det finns så mycket viktigare saker att göra om kvällarna. Jag måste ju se big brother till exempel. Jag ska ta tag i det, jag lovar.
Kanske inte idag, för hela dagen är uppbokad. Nu ska jag strax börja göra mig iordning för dop/namngivelseceremoni. Sen blir det bad på badhuset och hem för att slänga i sig middag. Ikväll blev det oväntad tjejfest med brudar (såklart) Det ska bli väldigt trevligt, då det inte är tjejer jag umgås med annars utan bara på jobbet .

Men hej hopp!
Tiden går. Lilja springer omkring i troller och bara väntar på att få ta på sig kjol. Hon är ju faktist blöjfri hela dagarna nu. Endast på nätterna har hon blöja, men då får man nästan tvinga på henne en. Hon är så duktig och jag kommer nog aldrig sluta skryta om henne så ni får stå ut ett tag till =)

Nämenjustdetja! Jag skulle ju göra mig klar..

Tjingtjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar