13 feb. 2011

*Mobilbilder...

.
Nu har jag tömt mobben på bilder. Så jag tänkte faktiskt dela med mig av några.

oj, blev lite distraherad. Min man Jason Statham uppenbarade sig på tv:n, så nu måste jag skynda mig och lägga in bilderna..

Halvtaskig kvalla, men det går nog bra ändå!


sept. 2010
Lilja ser tv på pappans jobb




okt 2010
Lilja plockar potatis hos mormor


okt 2010
Lilja tofslisan..


nov 2010
Överlycklig flicka när hon får hålla i ormen på mosters jobb

nov 2010
Lilja myser med sin favorit, Robban.




dec 2010
På självaste julaftonskvällen,
Lilja myspyser med den lilla apan hon fick..


jan 2011
Såhär ser man ut när man är en haj eller späckhuggare!


jan 2011
Lilja och pappan leker på frasses..


jan 2011
snö snö snö



jan 2011
mera snö..



1 kommentar:

  1. Haha,ja Ante har iaf lärt sig att inte prata med mig den första timmen.Blir lätt missförstånd då :p

    SvaraRadera