14 mars 2011

*Gästbloggning..

.
Tja, Lilja här!

Tänkte bara berätta om en händelse idag som min mamma tycker är småkul. Jag förstår inte alls varför.
Påklädd och klar står jag i hallen för att vi skulle in till stan. Mamma och pappa berättade att vi skulle ge alla mina pengar till banken, så skulle moster komma hem med en säng till mig sen. Konstigt! Jag nickade, log och fick dom att tro att jag förstod. Jag är ju bara 2 år, jag vet väl inte vad en bank är.

Hur som helst. Där står jag, öppnar dörren och världens storm möter mitt ansikte. Jag får med all kraft igen den stora dörren och vänder mig till mamma.

- Åhh, mamma. Det blåååser i mina ögon. Måste ha solglasögon!

Hon tittar bara på mig med ett stort leende, så jag försöker visa med händerna hur stor skada mina ögon tar av blåsten. När jag för andra gången frågar om glasögonen så ger hon mig sig. Jag får på mig dom och vi beger oss på stan. Mamma och pappa skrattade hela vägen och kallade mig diva..

Jag förstår inte vad det är som är så kul!?







Kramkram från Lilja!

1 kommentar:

  1. Jag förstår Lilja, det är skönt med solglajjer! =)

    Vad är det för en bild du har på väggen då? Kan du inte lägga upp den på bloggen så man får se? Jag har nog aldrig sett ngn gravidbild på dig vad jag kan minnas!

    SvaraRadera