15 mars 2011

*Tjohoo..

.
Jobbat inatt. Jobbat med mammsen har jag. Vi hade inga vikarier att ringa, så hon fick rycka ut och arbeta en natt med mig. Det var kul. Fastän vi inte hade mycket att göra. Det hade varit liite roligare om det varit något liv i huset, men man ska ju inte klaga. Har man inget att göra betyder det att di gamla sover. Det är ju bra!

Nu är jag ledig natten som kommer, sen blire 2 vakna ons-torsd natt.  Skoj skoj.

Lilja fick äntligen sin nya säng igår. SOM hon var glad.
Mamma, jag ää'lskar den! Det var hennes ord när vi byggt ihop den och bäddat klart. Första natten i sängen har gått som en dans. Inte för att jag trodde annat. Hon har ju sovit i vanlig säng länge länge. Men det är ju alltid spännande med nytt.

Jag ska gräva fram lite nakenbilder och visa er. Tydligen hade inte Sandra sett någon magbild sen jag var preggo. Inte så  mycket att se.
Men jag ska se vad jag kan hitta!

Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar