8 mars 2011

*Gör livet levande-ha en affär...

.
Japp, tydligen så är det nya "flugan". En ny dejtingsite har startat, för människor i förhållande! Här är det fritt fram att söka sig en otrohetsaffär.
Det som sägs vara positiva med det hela är att alla på sidan är öppna med sincivilstatus, inga lögner.
Njaa, förutom för sin partner då..
Hur sjukt jag än tycker att det här är, så kan jag inte låta bli att faschineras av idén. Inte för att jag är intresserad, men ska någon idiot promt vara otrogen så är det väl bättre att det görs såhär. Eftertanke och planering, istället för ett kvart i tre ragg på lokala krogen. Fast har man tid att planera otrohet, har man nog tid att avsluta relationen du är i först.
Däremot verkar planerad otrohet vara svårare att förlåta, det kan jag förstå.

Sjuka tider vi lever i. Ännu sjukare kommer det att bli..

1 kommentar:

  1. Så reklamen var sann alltså?Jag tänkte att det måste bara vara ett skämt!SÅ sjukt!!

    SvaraRadera