27 apr. 2011

*Inget nå..

.
Onsdag gör jag ingenting, ingenting, ingenting...
Efter att ha jobbat natt och sovit hela 3 timmar så började jag dagen så fint med att städa och plocka i köket. Sen försvann orken.
 Idag har vi gjort tamejfasen ingenting! Det var längesen vi hade en riktig slappar/tv-dag. Det behövs ibland.
Jag är bara superfrusen, så att gå ut är då inte att tänka på. Fastän jag tror att vi måste ta en snabbis, bara för lillans skull... Åhh..

Idag har Liljas rum äntligen blivit tapetserat. Det blev så superbra. Jag är meganöjd faktiskt. Av n ågon anledning så ser rummet nästan större ut nu. När mattan och listerna kommit på plats ska jag visa er bilder.
Mormorn ska på ikea imorgon, så då har vi såklart passat på att göra en liten beställning till lillans rum. Så förhoppningsvis ska hon kunna flytta in där i slutet på nästa vecka kanske?

Imorgon ska jag iväg och skämma bort mig igen. Naglarna måste fixas. Vissa har växt så groteskt sen sist så jag bara måste dit. Men den här gången blir dom inte lika långa. Man måste ju tänka på att det snart är dags att gräva i jorden och fiffla.

Nu ska vi snart försöka komma på någon typ av middag. Ingen ork, ingen energi och ingen fantasi.
Jag är sugen på plättar. Men då måste jag ner å handla. Hmm.. Får väl vända upponer på köket för att hitta på nåt.

Adios så länge!

1 kommentar: