28 apr. 2011

*Ooopsie..!

.
Nu har jag lyckats igen. Fastnat framför beroendeframkallande spel på fejjan. Men det är kul, fastän klockan bidde sent. Så det är väl bara att hoppa i säng så att det blir en ny dag snart. Tyvär verkar inte den heller bli så angenäm. Inte speciellt varmt och halvmulet. Skittrist! Jag vill ha sol och värme!

Men men, man får onte allt man vill här i världen.

Jag tror det blir bak imorogn, om jag hittar receptet på det som jag tänkte baka. Kommer inte ihåg VAD det var, bara att jag behövde köpa chokladmousse-pulver. Det blir nog bra.

Enligt mina beräkningar kommer dagen, torsdag att se ut som följande:

7:20 väcks att dotter

8:00 typ av frukost
        koka kaffe
        starta en tvättmaskin
        tv-tittande

10:00 väcka maken
         röka och pimpla kaffe

11:30 hopp i dusch
          hänga ut tvätt

12:30 stan och göra naglar
         shopping

15:30 hem
         slöa
         slappa

17:... middag
        städa
        vika tvätt
         datorisera
         tv
        

Vad tror vi om det? Jag måste skriva upp tiderna och ha med mig hela dagen för att se om något stämmer!
Nu SKA jag hoppa i säng. Fast först måste jag nog ut på en snabb blås...

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar