28 apr. 2011

*Jag är så bra..!

.
Jag är rätt bra ändå på att planera. Dagens tidsschema har hållt nästan precis exakt.

(7:20 väcks att dotter)  Nja, hon vaknade klockan 8.

(8:00 typ av frukost )    Nyvaken..
                                    Men det blev kaffe, tvätten och tv iaf.
(10:00 väcka maken)    Japp, kl 10.
                                    Sen kom Rassika och joinade mig på kaffe
                                    Mera tvätt..
(11:30 hopp i dusch)    Det hoppade jag över, jag är fortfarande skitig.
                                    hänga ut mera tvätt
(12:30 stan och göra naglar)  Klart!

(15:30 hem)                  Eftersom vi for förbi ica så var vi hemma liite senare än planerat.
                                     Nu är det slappt och slött en stund innan det är dags för middag.


Antingen är det suveränt eller bara tragiskt?!
Antingen har jag planerade dagar eller så är det bara samma jävla lika varenda dag?!
Hur som helst har vi haft en bra en, dag alltså.

Lilja har fått sig lite nya kläder. Vad sägs om
2 par jeans
1 par jeansleggings
3 tröjor
3 trosor
1 st jacka
allt för den fina summan, 650:-
Det tycker jag var bra ändå.
Lilla donnan växer så det knakar. Det var inte många veckor sen jag köpte massa nytt åt henne. Men hon har börjat växa ur stl 98 och kräver 104 på de flesta kläderna.

Jaha, vi har varit hemma/inne i nästan 30 min. Nu gapas det om att gå ut igen. Man kanske ska passa på innan det börjar regna. Det ser onekligen osäkert ut!

1 kommentar:

  1. Oj drar hon 104 på kläder? jonna drar 92 och hon har fortfarande 86 på vissa tröjor :S ja nu märker ja hur liten hon igentligen är.....:(

    Ja hörde föresten att dom träffades på stan idag :) så söta små barn alltså :) vi måste planera in en play date nån dag så dom får busa och leka av sej!

    //Ingela och jonna

    SvaraRadera