18 apr. 2011

*Jag vill jag vill....

.
Sitter och laddar. Vi, jag och den lilla sitter och ser på "mujorna" (antz). Vi ska strax trotsa stormen och gå ut. Det märks mer nu att Lilja inte tycker om vintern. Nu har hon för första gången på väääldigt länge bett om att att gå ut. Hon börjar på morgon, då står hon vid fönstret och suktar efter all rolig utelek. Sen tjatas det hela dagen.
Så, nu ska vi gå ut. Jag ska torka av torklinan så jag kan tvätta och hänga ut sängkläder! Äntligen! Sen ska rabatten få sig en liten omgång och altanen håller på att städas.

Inatt, på jobbet, har jag suttit och läst en driljon hem o trädgårds tidningar. Så nu är jag superladdad på hur jag vill ha det här ute i sommar. Det börjas med att skrapa gammal färg från altanräcket, sen ska det bajsbruna bli vitt..

Det kommer bli såå bra!
Nä. är vi beredda? Om ni ser två flickor flyga omkring kan ni ju försöka få fast oss. Jag vill inte flyga allt för långt. Inte än, inte utan kvasten!

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar