1 maj 2011

*Hej hopp, gummis***p..

.
Vi har haft några intensvia dagar med både väldigt mycket, men samtidigt väldigt lite att göra. Jag blir mer och mer imponerad av den lilla människan som en gång låg i min mage. Hon är väldigt duktig bland folk. Hon lyssnar, är försiktig men framåt, busig och allvarlig på samma gång. Vi har gjort ett riktigt bra jobb med att forma henne som den hon har blivit. Nu har vi några år på oss att förstöra det också!

Ingen kunde vara mer stolt än Lilja över sin simmande far igår på kanalsimmet. Jag ska berätta allt om det, imorgon. Nu ska jag göra mig klar och trammpa iväg till jobbet. Det känns inte lockande för fem öre. Jo, att jobba lockar, men inte att cykla dit. Det blåser ju spik och är iskallt ute. Det blir nog regn/vind kläder i guess..

Imorgon ska vi städa i Liljas nya rum, det behöver dammtorkas från golv till tak efter allt bygg och slip. Sen ska mattan på plats och lister. Efer det, mina vänner, ska hon äntligen få flytta in. För att vara helt korrekt så SKA hon sova där torsdagnatt.

Men nu inatt, ska hon nog få vara utan blöja.  Vi får se om pappan ids, det är ju trots allt han som måste upp och byta rent i sängen om det händer en olycka =)

NU! Nu avslutar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar