6 maj 2011

*Nu har dom anlänt..

.
Svärisarna vilar efter en tidig flygtur hit. Larne har hunnit spela BG med sin far (som vanligt) och Lilja har äntligen fått sitt kära pippihus med tillhörande gubbar. Överlycklig tös kan jag lova!
På flygplatsen sprang hon fram och mötte farfar och farmor M, som om det var igår de träffades.
Jag gissar att det blir lite uppdatering under helgen. Jag har lite annat för mig. Man får försöka ta tillvara på varenda minut nu när vi äntligen får träffas. Nästa gång blir i aug, då vi åker ner till falkenberg och får kramas med farmorn, farbröder och gammelmormor. Snart snart snart!

Nu ska jag se tv en stund och ladda inför kvällen.
Adios!


Jo just det, Liljas rum är klart! Superfint är det, ska försöka visa bild så snart som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar