5 maj 2011

*Oh lordi lord..

.
När barnet vaknar 6:50, då är det lätt hänt att mammam häller välling i kaffeburken. Det hade inte blivit gott morgonkaffe!
Hur ska jag överleva den här dagen då? Somnade rätt sent på soffan, vaknade vid halv 2 av att maken rultar in och ska försöka smyga. Alla vet ju hur tyst en person som druckit och som försöker vara tyst är.. La mig i sängen och trodde faktiskt att jag skulle somna om med en gång, men då ringer farbror blå på Larnes telefon och tydligen skulle det ses film. Jag somnade ändå rätt snabbt, men irritationsnivån var rätt hög.
Sen kontrar lillan med att kiva upp före f*n! Vilken fin familj jag har.

Ännu en natt med blöjlöst barn och torr säng. Mycket skönt! Bara tanken på att vi köpt vårat sista blöjpaket gör att jag plötsligt känner mig megarik.

Nu ska jag hinka kaffe så kanske man kommer igång nåt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar