29 maj 2011

*Ojojoj..

.
Här händer..absolut ingenting! Varför kan ingen uppdatera bloggen åt mig de dagar jag inte hinner/ids/kan eleler vill? Illa illa..

Igår fick lillan sova hos sin kompis A. Det har gått så bra så. Inga problem, som väntat. Jag o storsocker var ute på galej. Det var väl lite sisådär kul, som väntat. Men med trevligt sällskap spelar det ju ingen roll! Jag har så många fina pojkar i mitt liv. Jag är lyckligt lottad!

Idag på fm mådde jag precis som man bör efter skumpa, cider, öl och drinkar. Inte bra med andra ord. En fruktansvärd huvudvärk men efter ett par timmar i sängen så gick även det äver och nu mår jag prima!

Sitter här och funderar över om man ska smyga sig in i Liljas rum. HOn har nämligen stängt in sig där. För en stund sen hörde jag hur hon lekte och stojade. Nu hör jag ingenting. Kanske att hon har somnat?
Ska kolla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar