24 maj 2011

*552..

.
Lilja ligger på golvet och ser Dino, tvätten rumlar runt i tumlaren och jag sitter här medan jag funderar på om jag verkligen måste städa eller inte. Det är inte superstökigt. Kanske just därför jag bör städa nu, då blir det inte jobbigt. Dessutom mår jag liite bättre när det är städat. Men å andra sidan är jag ju lat och har en enorm träningsvärk i höfterna (!) Fast, mjuka upp kroppen med hjälp av städning är ju bra. Jag skulle hellre vilja baka. Men då måste jag ner o handla. Helst av allt vill jag äta godis och ligga i soffan bara.
Äh, jag skiter i allt och hoppas på att lite energi infinner sig senare...

2 kommentarer:

  1. fy fan, städa är inte min favoritaktivitet!

    SvaraRadera
  2. Du var en av de förra tävlingsdeltagarna!

    Vill bara berätta att en ny tävling är uppe om du vill pröva din tur i den!

    Var med och tävla! Inga länktvång! :)

    http://eeeelins.blogg.se/2011/may/vin-ett-superfint-fjaderorhange.html#comment

    SvaraRadera