22 maj 2011

*Vääärk..

.
Jag tror minsann att jag hade den värsta träningsvärken i sveriges historia igår. Eller, nä. Så illa var det kanske inte. Men jävligt var det! Så träningen inatt blev inte riktigt så som den brukar. Jag kunde knappt böja benen utan att rasa ihop. Men efter morgonprommisen i rask takt så blev det bättre.

Nu väntar jag bara på att klockan ska ticka vidare så jag får promma tillbaka till jobbet.
44 min tog det hem. Får se hur lång tid det tar dit. Jag kommer skriva det här, men mest för min egen skull. Annars glömmer jag bort. Blir kul att se om siffran ändras. Det skulle även vara intressant att veta exakt hur långt det är, den vägen jag far.

Jag sov bara 3 timmar efter jobbet, allt för att hinna vara ute i solen lite. Men den var inte så varm som jag hoppats på. Det var betydligt skönare på morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar