15 maj 2011

*På gatan där jag bor..

.
..där är folk inte helt som alla andra. Men det spelar ingen roll. Jag älskar dom allihopa ändå!
Vi hade en sjukt rolig kväll igår med följande skrattkramper. Det var längesen jag skrattade så mycket på en och samma kväll. Så kul!

Men en rolig kväll brukar innebära en sen natt. När Lilja satt i sängen och ropade på vatten 6:50 var jag INTE pigg! Men hon pinkade bara och sen la hon sig i sängen igen. Precis 2 timmar senare satt hon och ropade, denna gång på mig. Så jag var oerhört glad över en liten sovmorgon. Fast, jag somnade lite på soffan när lillan såg på morgontecknat. Sen sov jag när hon la sig vid tretiden och jag är fortfarande oerhört trött. Alla tre har varit tröttmössor idag. Kan det bero på vädret?

Nu ligger liten i sängen och sjunger för full hals. Jag ser på big brother, första gången på säkert 3 veckor. Det är fortfarande inte spännande... Jag skulle tillomed kunna se hockeyn istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar