17 maj 2011

*Soffpotatis...

.
Jag är så trött, så trött så trött! Jag förstår inte hur jag inte kan känna mig utvilad. Kanske har jag varit ledig alldeles för länge? 4 dagar är ju en lång tid att vara hemmavid. Nu blir det ännu längre också eftersom jag är hemma med en liten sjukling.

Sjuk o sjuk.. Just nu verkar hela förkylningen ligga på hyllan. Tidigare idag har hon varit så snorig och täpp i näsan att man knappt hörde vad hon sa, hon hostade från långt ner i halsen. Just nu verkar hon hur pigg som helst. Men det är säkert för att vi vilat en stund.

Det blev ingen promenad igår. Istället var jag hos en tjejkompis och snackade lite skit med andra brudar till sent på natten. Mycket trevligt! Fastän jag gick miste om en utlovad massage av maken så var det värt det!

Jag tror jag ska stoppa den lilla i vagnen ikväll och gå en prommis.
OM jag ids förstås, det återstår ju att se... Jag är ju gode trött och lat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar