7 juli 2011

*Födelsedagen...

.
Jag har jobbat inatt och idag blev det bara 4 timmars sömn, så jag har gått på sparlåga hela dagen. Mor, far och bonusmor har varit här och druckit kaffe och ätit jordisar med grädde och glass. Duktig som man är så höll jag mig ifrån kakorna. Larne drog iväg på jobbet och kvar blev jag o lillan. Vi har bara tagit det lugnt och myst tillsammans.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och inta min senaste drog, "pretty little liars" Jag trodde inte den serien skulle vara nåt för mig, men ack så fel jag hade. Efter ett avsnitt så var jag fast!
Jag streamar från http://www.ch131.com/ , inte bästa kvallan precis. Men det duger, oftast. Har blivit tipsad om en annan sida nu 2 gånger, men gaggig som man är så har jag glömt vilken. Om någon har ett annat alternativ, så säg gärna till...



Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar