11 juli 2011

*Simply the best..!

.
Den bästaste av dom bästa. Typ..
Den här helgen kan nästan gå till historien som årets bästa. Goda vänner har kommit hem till pite.
På dagarna har vi badat, solat och slappat på sånt vis att vi borde få pris. Em och kvällar har vi busat, lekt och ätit gott. Kubbbspelet har gått varmt, stort plockepinn och den gamla klassikern, gömma sked.Vi har tillbringat kvällarna på altanen med tända ljus, musik och gott vin.

Kärleken i kroppen när hela kvarterets ungar leker tillsammans, stora som små, är obeskrivlig. Jag är så rik. Inga pengar, resor eller meningslösa ting spelar någon roll när jag ser lyckan i Liljas (och de andras) ögon. Att barn mellan 2 och 12 kan leka så bra tillsammans är underbart. Vi har de bästa barnen!

Lördagkväll blev sen för Lilja, vi hade så kul att det liksom inte gick att avsluta. 22:30 kom hon sig äntligen i säng. Det efter att ha slagit ner en kubb alldeles själv och helt enligt reglerna.

Jag mår så bra, själen är glad och jag kommer att leva på minnena från denna helg länge. Tyvärr så har jag inte lyckats ta ett endaste kort.. Dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar