30 juli 2011

*Godmorgon...

.
Nu blev jag toksugen på att klippa mig. Jag vet inte hur, inte kort eller så, utan fortsätta spara ut håret. Men bara göra något liiite roligare. Fast jag vet inte, det kanske är så att jag är less bara. Less på tråkigt platt och livlöst hår.

Kom hem från jobbet och fick gå och lägga mig tillsammans med Larne i morse. Det är ganska mysigt faktiskt. Däremot sov jag till halv 4, det är ju kanske inte riktigt nödvändigt.. Men då lär jag förhoppningsvis vara pigg inatt istället. Det är ju bra.

Imorgon åker vi. Jag längtar så jag håller på att bli tokig! Tillomed tågresan känns lite lockande. Vi har egen kupe´med dusch o toa. Så vi ska se film, äta snarra och bara ha det mysigt tills det är dags att sova. Då får jag äntligen sova tillsammans med min lilla älskling igen. Åh, vad mysigt!

Nä, det här duger inte, jag måååste verkligen städa nu. Jag tänkte ju som ha gjort bort det idag så vi slipper stressa innan vi åker. Men som vanligt så fungerar jag bäst under stress, så det blir väl att tokstäda och tokpacka en timme innan avfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar