28 juli 2011

*Kolmilakärlek...

.
Idag har jag varit sådär supertrött. Riktigt riktigt trött. Så trött som man är i början av en graviditet, sådär så man kan somna om man sitter och kissar för länge. Jag är inte preggo! Bara trött! Galet men sant.
Hur som haver. Har tillbringat dagen med att springa ärenden a´la innan vi åker på semester grejer.  Sen drog vi till degeränget så att jag kunde få lite Ester kärlek. För er som missat det så är  Ester Liljas 3-års present, lilla söta kissen. Flickebarnet vet inget än, men när vi kommer hem från falkenberg ska hon få ha kalas och kissebebis kommer finnas i ett paket. Nej, jag kommer såklart inte slå inte katten i ett paket!

Men iaf, jag var supertrött. Maken for på jobbet och kvar fanns världens tröttaste Lilja och hennes mamma. Jag blundade medan lillan såg toy story 3. Sen fick jag panik och insåg att man kan inte sova halv 7 på kvällen. Vi sökte gatan och fann alla (hela kolmila vännerna) längst ner. Där fanns 6-7 ungar i storpooolen, vid bordet fick jag mig kaffe och ett glas vin vid kvällssolen. Jag kan inte med ord beskriva vilken underbar gata vi bor på. Vi har så skojsigt tillsammans allihopa. Alla ungar i alla åldrar leker med varandra, oavsett ålder eller kön.

Skulle huset brinna upp och vi inte skulle kunna bygga upp igen så skulle jag helt enkelt parkera en husvagn eller tält på gården. Det finns ingen plats på jorden som är bättre än vårat kolmila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar