21 juli 2011

*Magiskt..

.
Igår hände något häftigt, ja vi kan tillomed kalla det magiskt.

Jag stod i duschen och synade hur mycket färg jag faktiskt fått i sommar. När jag kliver ur och smörjer in mig så börjar jag syna mina benmuskler (det lilla som finns). Påklädd och klar för att dra till jobbet i snäva byxor och en tisha så fastnar jag framför helkroppsspegeln.
Jag vrider och vänder på mig, böjer mig fram och tillbaka, putar och suger in.
Men tamejtusan!
Jag kände mig SÅ nöjd med min kropp. Jag har fortfarande en massa fel och brister här o där. Men det största och mest överhängande problemet har jag faktiskt lyckats träna bort.

Jag är så supernöjd så jag kan inte annat än att fira med en kaka.
Vilken känsla att se sig i spegeln, le utan att tänka på det och tycka att jag är tamejfan skitsnygg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar