22 juli 2011

*Tröttelitrött...

.
När Lilja kom och väckte mig imorse, halv 9, hade jag sovit drygt 4 timmar. Huvudvärk och irriterad.
Nåja, kaffet är kokat. Så nu ska ett bättre humör och mindre trötthet fyllas i kroppen med hjälp av det.
Det funkar nog!

För er som inte vet så har vi (larne) nu börjat riva i det tredje sovrummet. Det som luktar så illa. Lukten har varit avsevärt bättre sen golvet och isolering därifrån försvann. Men inatt hände något. Det har luktat starkt och jag har haft svårt att andas. Nu på morgon luktar det fortfarande och jag vill bara rymma hemifrån. Sånna här dagar skulle jag kunna sälja huset på direkten till första bästa pris. Jag är så less! Det som gör det värre är att jag vet att vi måste göra samma rivning i vardagsrummet sen. Hur nu det ska gå till. Vi har ju så litet hus, vi måste ju använda det rummet. Soffan ryms ingenannanstans!
Då får vi nästan hoppas på att jag är arb.lös sen så jag o liten kan bo hos mamma eller nåt under tiden.

Nåja. det är ett senare bekymmer. Nu ska vi koncentrera oss på att göra klart sovrummet som är på gång.
Andas får jag göra en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar