15 juli 2011

*Vad nu då..?

.
Idag är jag sådär extremt lat. Gårdagen var åt andra hållet.
Jag är uttråkad och rastlös. Men supertrött och ids egentligen inte göra nåt.
Jag avskyr dagar som denna.

Nu ger jag nog upp och inser att det är sol och pressar väder ute. Hoppar i bikinin, smörjer in dotter och får väl ligga ute och vara rastis då. Jag ahr faktiskt startat en maskin tvätt, ska bara komma ihåg att hänga ut den sen.

Äta bör man? Det brukar bli någon typ av sen frukost/tidig lunch. Oftast består den av mackor och kräm eller saftsoppa. Det blir nog bra.

Nämen fy.
Energi kom till mig!
Inte ens kaffe hjälper, så jag gissar och hoppas att jag snart får mens så kanske den här tröttheten går över.
Bläää alltså!

Oj oj, ,ryck upp mig nu. NU jäklar.
.
.
.
.
.

Så, nu känns det bättre. Nu är jag pigg, glad och full av härligt sommrig energi!
Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar