31 aug. 2011

*Bättre å bättre dag för dag...!

.

Jag ser ett ljus i tunneln..
Som genom ett trollslag blev jag betydligt bätte redan igårkväll. Jag kunde tillomed kratta på gården, halva, sen blev jag andfådd. Men det är mer ansträngning än jag gjort de senaste tre veckorna.
Under natten har jag också mått gode så bra. En sak ska jag berätta för er. Jag har sovit på mage idag! Det ni, det var lääängesen jag kunde det utan att hosta ihjäl mig. Det har varit ryggläge eller halvsittande som gällt. Men nu så är det andra bullar!

Inatt jobbade jag min sista natt på vikariatet som jag haft. Men det löste sig snabbt och jag är säkrad för september än så länge. Känns skönt. Men nu rullar all stress igång igen, hålla reda på mitt o larnes schema, samt Liljas två olika dagisscheman. Det blir lite fel då o då. Men det brukar ändå lösa sig.

Det var schemastressen förra året som gjorde att jag fick magsår och gallbesvär. Så jag har inte alls saknat det. Men men, det är bara att bita ihop. Jag har ju jobb iaf, det är jag glad över!

Nu ska jag hoppa i duschen, sen tänkte jag att jag o liten ska fara till nattis på besök. Dom har ju bytt lokaler medan Lilja haft sommarlov. Eftersom hon ska sova på dagis i helgen så kan det vara bra att åka dit en sväng först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar