19 aug. 2011

*Bättre och bättre...

.
Just nu är jag ganska pigg. Jag har fruktansvärt ont i bröstet och lungorna. Men värken i leder är just nu borta. Lite feberkänningar runt ansiktet, men inget som visar. Det kanske kommer, kanske inte.
Hostan har avtagit något fruktansvärt. Däremot så nyser jag ungefär 15 ggr i halvtimmen.

Larne har idag varit på apoteket 3 ggr. Samma tjej i kassan varenda gång. Jag undrar vad hon undrar..
Han blev sjukskriven 10 dagar, med massa medicin. Jag har fått en ny typ av puff för andningen, den gör underverk för hostan också. Dessutom ska jag tydligen göra en ny astma utredning också, så jag blir väl kallad dit så småningom.

Om jag mår som jag gör nu eller bättre så kan jag jobba lör och sön natt. Jag vill verkligen inte vara sjuk alltså. Jag som hade längtat tillbaka så mycket och så blir jag sjuk med en gång. Attans osis!

Nu har jag en nybadad tjej här som ska krypa ner i sängen. Skönt!
Jag har faktiskt orkat städa hennes rum ikväll och duscha henne, men nu är energin slut. Alvedonen har slutat verka och min kopp te börjar bli lagom drickvänligt.
Så här kan jag inte sitta...

1 kommentar:

  1. stackars dig. och stackars mig. men jag mår LIIITE bättre idag.Fast känner inte direkt för att stå ute och kolla fotboll hela dagen men det är bara att hålla ut :P

    SvaraRadera