2 aug. 2011

*Inlägg 600...

.
Jajjomän!
Nr 600, får jag väl ägna åt att prata lite om shopping.

Vi var som sagt på Gekås idag. Jag hade sen tidigare lön lagt undan pengar som skulle gå till klädshopping. 5600:- för att vara exakt. Larne tyckte det var en absurd mängd pengar som vi aldrig skulle slösa alltihop på Gekås. Tro det eller ej, men efter att han köpt sig ett par skor i en affär utanför så var shoppingkontot sllut. Helt galet.
Men lillis har fått massor med kläder. Tillomed jag lyckades hitta nåt. Det händer väldigt sällan.

Kul är det, det är helt klart värt trötta fötter och lågt socker.
Som grädde på moset fick jag mig kebab ikväll. För er som missat det så har falkenberg världens godaste kebab. Mumsfillibubblan! Såklart så lämnade jag stripsen åt sitt öde, det är att ta i lite för mycket i fuskandet. Dagens shopping = dagens motion
Imorgon däremot, då MÅSTE jag ut. Det är bara så övernaturligt varmt hela tiden. Så jag måste ta mig i kragen och dra iväg direkt jag vaknar, annars blir det inte av.

Men men, jag ska! Försöka iaf =)

Larne är ute på stan med grabbarna och dricker öl. Jag ska bädda ner mig och se klart step up 3.

Najti najt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar