10 aug. 2011

*Usch och fy..!

.
Jag vågar inte komma hem. Jag vill inte. Då måste jag ta tag i något som fallerat i två veckors tid.
Allt detta semestrande har satt sig på magen. Godis, vin, potatis, såser, öl, chips, mackor, mjöl och mjölkprodukter, läsk osv.
En härlig joggingtur i början på semestern. Sen har det regnat, varit kallt, varit alldeles för förkyld, varit vaken halva natten, varit bakis, haft en sjuk dotter osv. En massa undanflykter som faktiskt är sanna.

Igårkväll bestämde jag att, banne mig, jag ska ut och springa idag på morgon. Men vafan! Jag vaknar av världens storm där ute. Jag vågar knappt gå ut och röka utan att blåsa bort.. Ingen prommis idag!

Jag tror jag ska slänga ut vågen där hemma. Annars kommer jag bara få ångest när jag kommer hem. Jag vill inte! Jag som varit så duktig, nu är allt förstört...

Fanfan, åsså har jag ont i halsen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar