5 aug. 2011

*Vi tar det piano...

.
Idag tar vi det lugnt. Än så länge. Ville inte alls vakna på morgon. Lilja var upp och gormade på mig flera gånger innan jag kunde öppna ögonen. Jag känner mig lite nerkastad och upphängd idag. Hela huset verkar gå omkring i lite halvtaskig kondition.

Larne och Fredrik är och skjutsar gammelfarfar Larne till tåget. Vi har fått umgås med honom i några dagar också. Mycket mysigt. Lilja har förstås nästlat sig in i hans hjärta också. Dom har lekt och busat så mycket. StorLarne tycker att hon är så snäll och fin. Såklart!

Vad som händer idag och ikväll är osett ännu. Lilja är så pass frisk att jag törs lämna henne hemma med barnvakt om vi skulle vilja gå ut en sväng. Larne ska ut, men jag är nog inte så sugen..än!

Vi var iväg på en snabbshopping på fm. Tvättservetter och näsdukar. Jäklar vad vi spenderar!
Fast vi har planerat en tur tillbaka till gekås på måndag. Vi glömde såklart vissa saker som måste kollas upp.

Bilder, jajust d! Jag ska försöka komma ihåg det när svågern komemr hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar