5 aug. 2011

*Till min vän N..

.
Jag har en fin vän, vi kalla honom enbart för N. N var med om en olycka med tråkig utgång för några veckor sedan, efter detta har han av olika anledningar sovit. Jag hoppas att han sovit gott och smärtfritt.
Lilja är betuttad i N. Dom två kommer väldigt bra överens och hon har pratat mycket om honom och väntar på att han ska sova färdigt hos farbror doktorn. Det gör jag med!

Nu verkar det som att N är på väg att vakna. Han har visat tydliga tecken på att han hör de som sitter där och ett öga har öppnats.

Kärleken och lyckan i hjärtat över framgångarna i sjukhussalen är överväldigande. Fastän vi inte känner varandra på djupet så är N en god vän till våran lilla familj.

Idag vet jag att grannarna ska dit och hälsa på och jag sitter som på nålar för att få veta hur han mår.


Till dig N..
Du ska veta att vi saknar dig. Vi tror på dig och längtar efter att få se ditt härliga leende och strålande ögon komma gående efter kolmila. Du är alltid en sol i sällskapet!
Kom igen, kämpa!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar