6 aug. 2011

*Lååång natt...

.
Det bidde utgång igår trots allt.Jag tänkte att man måste ju passa på. Lilja var ju så frisk att jag tordes lämna henne hemma...trodde jag!

Vid ett tiden blev vi hemringda. Då satt Lilja i soffan med farfar o farmor M. Hon vägrade sova, hostade, snorade och allmänt uppriven av feber. Nateen har tillbringats med att bråka och gorma, snyta blöt näsa och toabesök. Morgonen precis likadan. Den lilla flickan har hållt hela huset vaken inatt så idag är alla mer eller mindre bakis av trötthet.

Annars var det en superkväll ute. Jag tillsammans med bröderna som inte riktigt är bröder. Härliga killar!
Fastän kvällen blev kortare än tänkt, så är jag superglad att jag följde med.

Nu sitter jag och väntar på att maken ska komma hem med lunch. Semestern andra kebab. Denna gång från favorit stället, en pizza. Mums! Hur mycket jag äter det återstår att se. Men jag lär nog ha över till lunch imorgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar