25 sep. 2011

*Jag ändrar mig..

.
Ok, jag tar tillbaka det jag skrev igår om vad jag vill ha råd med.
Det enda jag vill ha är så pass mycket pengar att jag inte behöver bo i ett svinkallt hus! Det är så kallt, så kallt. Det går liksom inte att få upp värmen. Speciellt inte i köket. Man kan tro att det ligger en isvak under köksgolvet. Brr!
Hela jäkla huset verkar vara otätt, som om vi bor i ett plasthus eller nåt.

Jag är verkligen inte en morgonmänniska. Jag är på dåligt humör direkt jag slår upp ögonen om klockan är tidigare än 8, om vi ska vara hemma alltså. Ska man iväg är det en helt annan sak.
Om man dessutom måste bylsa på sig en massa kläder+socksockar+koka kaffe+sitta under lurviga filten, ja då är liksom dagen förstörd!

Nä, fyfan. Jag avskyr verkligen att frysa. Jag blir på så dåligt humör. Nu vill jag fan flytta, till en lägenhet.
Jag vet att det kommer vara såhär, att jag är irriterad och vill flytta, i ungefär 7 mån till. Sen när sommaren kommer så finns det ingen bättre plats på jorden än mitt hem.

Så alltså, giv mig pengar att inte bo i en igloo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar