15 sep. 2011

*Laddar batterierna...!

.
Sitter och försöker ladda mentalt för  helgen som kommer. Mycket som händer. Det gäller att vara på alerten.
Den känslomässiga urladdningen, som jag faktiskt ser fram emot, är begravningen imorgon. Det ska bli skönt att få det bortgjort. Jag tror det kommer vara superfint.
En bra dag att säga- Ses en annan gång! Tills vidare..!

På kvällen sen blir det personalfest med middag. Det längtar jag verkligen efter, ska bli jättekul att få träffa alla vikarier från sommaren. Jag har knappt hunnit träffa någon utav dom. Jo, Ida, min Ida. Henne har jag jobbat med nästan varje natt. Så nu känns jobbet tomt och trist utan henne.

Lördag kanske, eventuellet, förhoppningsvis blir det iväg på 30-års fest. Men barnvakten är inte säkrad ännu och Lilja hostade misstänksamt mycket under lunchvilan, så.. Vi får se.

Söndag ser jag fram emot en lugn och skön dag tillsammans med min familj. Alla tre hemma. Ska bli hur härligt som helst!

Nu ska jag bara ladda mig in i duschen, sen hoppas jag att regnet håller sig undan lite så jag o liten kan gå in till stan. Jag känner på mmig att just idag är dagen då jag kommer hitta det perfekta läppstiftet, på REA!

Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar