14 sep. 2011

*Usch, blää och fy..!

.
Nämen så jävulsk tråkig dag! Extremt mycket regn gör allt extremt blött. Ganska logiskt, eller hur!
När det var dags att hämta Lilja på dagis så öppnade himlen sig. Rart. Jag svidade om till full regnutstyrsel och skulle precis trampa iväg med cykeln då grannen kom förbi med bilen. Passande nog skulle hon precis till samma dagis. Tack och hej, liite mindre blöt blev jag i bilen. Perfekt.

Nu har lillis sovit middag. Eller, hon ligger än och vill inte riktigt vakna. Jag tror minsann vi tänder lite ljus, hoppar i mjukisarna och ser en film innan det är dags för middag. Kanske man ska busa och äta middag i vardagsrummet tillomed? Njää, vi har så dåligt bord, jag tror inte det går...

Nåja. Blött å kallt överallt.
Jag är inte alls avis på svärisarna som befinner sig i solen just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar