28 sep. 2011

*Serier..

.
Barnet ligger i sin säng och sjunger. KF är skvatt galen och jag har bäddat ner mig i soffan med en halsduk runt halsen för att värma min onda nacke.
Tänkte jag skulle se lite på datorn nu.
Har kollat igenom vad jag ser egentligen och kommit fram till följande:

*One tree hill
*Desperat housewives
*Greys anatomy
*Pretty little liars
*Real housewives of New Jersey
*Sons of Anarchy
*The real L word

Just ikväll blir det tree hill, sen har jag bara SoA, 3 avsnitt innan jag sett set som går. Vad ska man då hitta på? Jag vill ju se flera avsnitt åt gången, inte vänta en vecka. Då tappar jag tålamodet och slutar se.

Hmm, måste kolla om real L word har börjat om...

Först å främst måste jag hämta lilla godisskålen, sen blire svenska fruar (missade i onsdags) sen lite tree hill i sängen.
Tidig morgon imorgon igen!


PS. KF= KattFan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar