2 okt. 2011

*Update..

.
Jag har liksom inte orkat skriva på ett tag. Känner inte att jag har något nytt att dela. Jag har en del kort, men jag ids inte tömma kamera eller mobil.

Igår var det partaj. Hellwittes, så skoj jag hade! Först supergod middag på degeränget, sen ut på hårdrocksfesten, efteråt blev det valdino. En helkväll med andra ord. Jag gissar att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon efter att ha röjt p dansgolvet hela kvällen, i klackar. Ett bra träningspass.

Morgonen var mindre kul! Hostade lite tvärt och fick så otroligt ont i revbenet. Börjar tro att det inte bara är revbenet som gör ont, det måste nästan vara en nerv eller så i klämm, för trycker jag så gör det inte en tiondel så ont som om jag hostar eller bara rör på mig. Den smärtan den smärtan, jag vill bara grina så fort jag känner en host på G. Nåja, bara bita ihop antar jag.

Nu är det soffmys med mina små flickor. Lilja på ena sidan och Esther på andra. Larne är iväg på uppdrag, kommer hem imorgonkväll. Jag ska lämna lillis på dagis om en timme och hämtar henne inte förän kl 17. Usch.
Men det känns nog mer i mammahjärtan än vad hon bryr sig.

Oj, nu piper diskmaskinen...

1 kommentar:

  1. Dansa loss på dansgolvet har jag inte gjort på 100 år, jag dansar mest i köket :)

    SvaraRadera