4 okt. 2011

*Den smärtan den smärtan..!

.
La mig tidigt igår, nerbäddad redan 21:30 och sov före klockan 22. Tänkte att shit vad smart och bra. Nu får man äntligen vara fullt utvilad på morgon.
Det hade jag säkert varit också om det inte var för att jag vaknade när alvedonen slutat verka.
Vaken mellan halv 4 och 6 ungefär. Det tog ca 30 minuter att ta mig ur sängen för att  ta mig tilll köket och droga ner mig. Sen sitta i sängen och försöka hosta i 30 min till, sen grina en stund innan jag klarade av att lägga mig...

Nu har jag ringt vc, det måste ju bara finnas något annat, något starkare att få för smärtan än vanlig aledon. Maxdosen överskrids ofta kan jag lova, både på alvedon och på voltarensmörjet.
Nåja, idag måste jag dessutom cykla till jobbet. Får se hur det går, jag kan knappt cykla upp till musikhögskolan utan att det gör ont. Men det får gå. Jag tänker starta en timme innan jobbet, så kanske jag tar mig fram i tid. Det innebär att det är dags att hoppa i duschen strax..

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar