12 nov. 2011

*Lämnat...

.
Okej, nu lämnar matproblemen för idag, hoppas jag!

Vi har hunnit med en förmiddagspromenad till kvarnvallen och tillbaka. Lördagar brukar vi fara och se när Liljas kompis är på skridskoträning. Det är tydligen väldigt viktigt i litens värld.

Nu sitter hon vid datorn och spelar.
-Bara en liten stund mamma, sen ska vi gå och vila..
Haha, hon är söt!

Jag tänkte att jag skulle städa lite, men just nu finns ingen ork till det. Middagen ska förberedas och godis ska inhandlas och jag är slö slöare slöast!

Eftersom maken är kräsen så blir kvällens lövbiff med sting istället fläskfile med sting. Jag längtar! Sen bär det av mot jobbnatt. Blir spännande att se hur det går, jag som inte jobbat natt på superlänge. Jag kommer förmodligen att blogga ihjäl er.

Nä, snart dags att krypa ner i sängen.
Nattinatt!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar