6 nov. 2011

*Liten rädsla...

.
Ärligt talat så blir jag lite nervös. Idag är det 6 nov. Det ska vara vinter nu, här uppe iaf. Eakt hur mycket snö och hur kallt det brikar vara vid den här tiden på året kan jag inte svara på, men det brukar inte vara plusgrader på natten. Så mycket vet jag.

Betyder det här att snön kommer i december, men håller i sig till juli då istället? Fyy, hemska tanke!
Bra vore ju om snön kommer i december och fösvinner i mars. Det skulle vara perfekt!

Visst gillar jag snö, i måttliga mängder. Men jag har det hellre såhär precis som det är nu än att behöva plumsa runt i snö upp till knäna för att komma fram till postlådan.

Snön får gärna utebli, mig gör det inget. Däremot är jag rädd för vad som orksaker bristen och vad konsekvenserna blir...

Nu ska jag dricka lite kaffe!

10 nov förra året..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar