7 nov. 2011

*Svettigt vare här..!

.
Att man glömmer bort så fort. Känslan. Tröttheten.
Efter en sväng på grisan, slingan med rumpmördarbacken och ett lättare träningspass i vardagsrummet så känner jag mig som en ny människa. Just nu svettig och jävlig, men efter en dusch så..

Jag är ine helt nöjd med dagens resultat. Det tog alldeles för lång tid, rätt musik hittade jag inte förän jag var nästan hemma och stressad pga av Larne skulle iväg på jobbet.
Lite kondis har jag kvar, men inte var det mycket. 65 min från dörr till dörr. Alldeles för länge. Jag har å andra sidan inte sprungit den slingan tidigare i sommar, så jag har inget att jämföra med.
Borde kanske jogga iväg till jobbet idag bara för att kunna se tiden.. Men nä, ett pass räcker för idag!

Nu måste jag hoppa i det blöta, göra lunch och sen ska barnet på dagis och jag på arbete.
Gruvar mig redan nu för träningsvärken imorgon eller onsdag.

Tjipp!

1 kommentar:

  1. skööönt! jag sprang på gymmet, är så jävla mörkrädd att jag inte vågar upp på grisan nu på hösten :P

    SvaraRadera