13 dec. 2011

H-vetesj-vlaSKIT...!

.
Ja ja, jag vet att ni är less att höra om det. Men jag måste få gnälla lite, det finns inget annat att göra.

Det känns så gudförbannat pissigt att måsta ringa och sjukskriva mig varenda dag. Speciellt den här veckan, när jag egentligen ska jobba 6 dagar. Men vaknade 6:30 idag med kramper. Det var bara att ringa jobbet och sjukskriva sig idag. Så jävla typiskt, speciellt då jag skulle vara på ett annat ställe idag än jag vanligen är på.

Sitter och väntar på att Kalix, kirurgklinik ska ringa upp. Nu måste det här få ett slut. Annars kommer jag måsta sjukskriva mig hela veckan. För nu orkar jag verkligen inte mer! Det är ju inte snällt att ringa varje morgon/kväll eller natt för att säga att jag inte kan komma och jobba den här dagen heller.

Jag är less, bitter och fruktansvärt ledsen att det ska gå ut över jobbet på det här sättet!

1 kommentar:

  1. :( hoppas att du får må bättre snart!

    men se här: nu ligger alla bidrag i pepparkakshustävligen ute här: http://www.monstermalla.se/2011/12/arets-pepparkakshus-alla-deltagare.html : )

    SvaraRadera