17 dec. 2011

*Helgeluja...

.
Vi, jag och den lilla, befinner oss hos mamma i finaste grundvik.
Eftersom Larne skulle iväg och jobba igår och jag fick ett anfall strax innan så följde vi med hit. Jag vill helst inte vara ensam när det händer. Dels så vet jag ju inte hur starkt det blir, hur länge det håller i sig eller hur jag mår av medicinen. Så då är det säkrast att inte vara ensam med liten.
Tur var då det, för redan när jag vaknade på morgon satte det igång igen. Men laddade kroppen med droger och hejhå, det gick över på en halvtimme.
Lilja fick följa mormorn och göra stallet så jag fick sova en stund på soffan. Dra mig baklänges vad bakis man kan bli alltså!

Nåja, nu är allt bra igen. Jag o Lilja har bakat kakor och sockerkaka.
På en stund ska vi ha kalas för världens bästaste lilla-(som är stor)-syster som fyller 20.
Tänk att vi är jämngamla nu helt plötsligt!

På återskrivande...

1 kommentar:

  1. Nu är finalisterna i pepparkakshustävlignen utsedda!

    SvaraRadera