19 dec. 2011

*Morgonstress och ännu en ny läkare...

.
Inte nog med att jag sov hela gårdagen. Jag låg nerbäddad i sängen kl 21 och sov en halvtimme senare. Vaknade halv 9. 11 timmars sömn. Jag tänkte att det här kan ju inte annat än bli en bra dag.

Men efter att jag ringt vc så hade jag 30 min på mig att sitta i väntrummet. Då hade jag oduschat, gett liten frukost och Larne hade inte skottat fram bilen.. Hej å hå. Vill man så kan man! Kl 10 satt vi och väntade på läkaren. Stress!

Tyvär är jag inte piggare idag. Ett ständigt moln av trötthet ligger i kroppen. Jag har väl sovit alldeles för mycket antar jag.

10 dagars sjukskrivning till, konstaterad ordentlig viktnedgång och en arg läkare som ska försöka skynda på min operation och skriva ny remiss. Jag kommer säkert ligga nyopererad på julafton. Skulle inte alls förvåna mig. Sen ska ni ju veta att med min tur så kommer op att genomföras i gällivare..

Detta får mig att inse att jag måste rappa på med klapphandling och julbestyr. För man vet aldrig när jag åker in och tiden är slut.

Nåja. Just nu är jag nöjd. Jag försöker vara positiv och tror att det är min tur när som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar