20 dec. 2011

*Uppesittarnatt..

.
Det var längesen. Vääldigt längesen! Men inatt intog myrorna min kropp igen. Jag förstår inte varför. Man blir som chockad, när man inte är van. Jag försökte in i det längsta ligga kvar i sängen. En rökpaus och kyla ner kroppen i snön sen sängen igen. Nehepp, fungerade inte. En värktablett.. Nope. Inte det heller..
Tog täcket och la mg i soffan för att inte störa Larne. Höll på att somna. Myror!
Ut i kylan igen.. Smorde ben och armar med iprensalva. Lägger mig. Myror!

Sist jag kollade på kockan var hon fem. Vaknar av att gänget kliver upp 7:45. Sover gott i sängen tills myrorna kom tillbaka 9:30..

Nu sitter jag här. Med en och annan myra och funderar på vad ajg ska göra. Jag måste nog ta mig lite kläder och bege mig mot stan. Inte för att jag ids, men för att jag tror att kroppen behöver en liten prommis och jag har några klappar kvar att handla..

Godjävlamorgon på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar