9 dec. 2011

*Trasiga jag..

.
Det här är inte alls kul. Nu börjar jag på allvar vara rädd för att äta. Jag går ständigt omkring och väntar, förbereder mig för ett gallanfall. Med all rätt. Den här veckan har varit hemsk.

Med lite sorg i hjärtat har jag fått avsäga ´mig mina jobbnätter fram till operation. Det går verkligen inte. Av någon anledning blir det värre när jag är uppe hela natten.
Dessutom ska vi ha efterlängtad afterwork och chokladprovning med jobbet ikväll. Men eftersom jag inte kan äta mat och absolut inte äta choklad, så har jag fått tacka nej till det också. Det är verkligen inget kul just nu. Däremot har jag de mest underbara arbetskamrater som är förstående och omtänksamma. Det är jag evigt tacksam för.
Jag hoppas på operation före jul. Då blir det nya starka tag nästa år!

Fest imorgon, får se hur det går.. Jag får nog hoppa över att äta på eftermiddagen så kanske jag håller en stund på kvällen.

Nu håller jag på att tina lite smoothie (stavning)frukt. Ska testa om jag kan få i mig flytande utan att gå sönder..

Jag känner mig trasig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar