19 jan. 2012

*Hej hopp!

.

Dag 4 utan tv blev lite för mycket för den lilla jäntan. Idag efter dagis så städade hon äntligen sitt rum. Det innebar att hon även fick tillbaka storpåsen med leksaker som jag drog ihop från golvet häromdagen.
Så, nu har hon städat, sorterat och fint och vi har precis slängt oss i soffan framför Ozo. Jag måste säga att det har varit väldigt lugnt och skönt här hemma utan ljudet av tvn hela dagarna.

Så nu har vi (jag o Liten) pratat om det här med hennes tv-vanor.
När hon ska få se tv.
Min fråga till er är då.

Hur har ni det med tv tittande där hemma?
Har ni vissa tider eller äre dygnet runt?
Vissa dagar eller vissa program?


1 kommentar:

  1. Det är som en saga :D

    Här hemma står tv´n på från att vi kommer hem från dagis till jag och T går och sover. Nino bryr sig nämnvärt om tv´n. Han pillar på med sina leksaker. När han vill mysa sätter han sig med oss.
    Kan tänka mig att det kommer ändras....... ;)

    SvaraRadera