21 jan. 2012

*I väntans tider...?

.
Jaha. bebis. Vad sägs om det? Njaa, jag är ju inte speciellt sugen. Men vad gör man? Misstaget är kanske redan gjort. Jag har bara mig själv att skylla eftersom jag fortfarande inte tagit tag i det här med p-piller eller vad som egentligen var tänkt, ta bort hela maskineriet. Som sagt, slarv leder till bebis. Eller bebisar.

Jag har helt enkelt glömt av att ringa till veterinären. Har nog förträngt det hela. Inatt så slog det mig.
Hennes konstiga beteende, hennes konstiga lukt och konstant gnllande över "bakdelen". Ester är solklart mitt i en härlig löp. När vi pratar om det här hemma och blir efterkloka så har löpen redan varat i flera dagar. Inatt kom det ständiga skrikandet. Risken/chansen att någon redan satt på henne är ganska stor med andra ord.

Så nu kan jag inte skaffa p-piller heller. Måste först vänta och se om det händer något i lilla maggen..

Visst, nog går det fint med kisseungar, det är ju inte hela världen. Det jag är orolig äver är om hon är för ung?
Så en fråga till alla kissekunniga...

Esther är nu 7 månader gammal och liten i kroppsbyggnad. Kan det vara riskabelt för henne att få en kull?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar