18 feb. 2012

*Run florest RUN!

.
Alltså, tanken är ju att jag ska börja om att träna och springa som jag gjorde innan jag blev sjuk, bröt revbenet och opererade mig. Har börjat så smått. Igår blev första prommisen till jobbet. Det gick oväntat bra, med tanke på att jag legat i soffan i 6 mån.
Jag har än en gång provat det här med runkeeper i telefonen. Det är ju lite kul att kunna logga och jämföra sina resultat.
Runkeeper är en app till telefonen som via gps håller koll på hur långt du går/springer/hoppar/kryper, hur mycket du förbränner och vilken tid.

Nu startar jag en ny kategori, TRÄNING. Mest för min egen skull, för att lättare kunna se vad jag gör. Jag kommer inte att förklara mina övningar. Utan jag kanske skriver träning hemma istället. Då vet jag iaf vad jag gjort =)

Här kommer iaf mitt första resultat från gårdagen, som idag gett mig en öm rumpa..

1 kommentar: