20 feb. 2012

*Sun is shining..

.
Kom hem från jobbet, make och dotter hade städat huset och tvättat. Så skönt att komma hem då. Om dessutom solen skiner så kan ju inte allt kännas annat än bra!
Jag har skottat fram altanen och hängt ut sängkläder+tvätten. Snart kan man sitta på altanen i solen och mysa vid husväggen med en kanna kaffe! Häärligt!

Den där lilla i familjen. Hon har haft mardrömmar hela natten. Stackars flickebarn drömde att jag bitit henne i handen. Kan hända att hon haft lite feber, att det är därör. För idag är hon helt plötsligt supersnorig och ser inte alls helt kry ut i ögonen. Hoppas verkligen jag slipper vab:a i veckan. Det är såå typiskt Lilja att bli sjuk så fort jag ska jobba. Som om hon kände det på sig! Jag tror fan hon planerar..

Nä, nu har vi slängt oss i soffan och ska se Dolphin, a dreamers story. Eller nåt sånt heter den. Kan kanske vara bra!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar